Rəqəmsal marketinqdə AI-dan necə istifadə etmək olar?

Rəqəmsal marketinqdə AI-dan necə istifadə etmək olar?
  • 28 noyabr 2023, 14:26
  • 0000, 00:00

Rəqəmsal marketinqdə AI-dan necə istifadə etmək olar?

Süni intellektin gücü onu bir çox rəqəmsal kanalda istifadə etmək deməkdir. Şirkətlər ondan sosial media kampaniyaları, tapşırıqları, prosesləri avtomatlaşdırmaq və rəqəmsal reklam üçün istifadə edirlər. 

Gözəllik brendlərindən Sephora süni intellektlə işləyən chatbot-u xüsusi müştəri təcrübəsi təqdim etmək üçün istifadə edir, The Economist kimi nəşriyyatlar isə 'istəksiz oxucuları' hədəfləmək və onlara təsir etmək üçün süni intellektə əsaslanan proqram reklamından istifadə edir.  

Süni intellektdən səmərəli istifadə etmək üçün ən uğurlu və məşhur olanlardan biri, istifadəçi seçimləri və davranışları əsasında fərdi tövsiyələr vermək üçün texnologiyadan istifadə edən  nəhəng Netflix- dir.

Süni intellekt texnologiyaları daha əlçatan və istifadəsi asanlaşdıqca şirkətlər onlardan PPC (Klik başına ödəmə) reklamlarda məzmun yaratmaq üçün istifadə etməyə başladılar.  

Bəs marketoloqlar AI-dən nə üçün istifadə edirlər?
 

1. Məzmun və obrazın yaradılması

Marketinq qrupları tez-tez bir çox məqsədlər və kanallar üçün məzmunu tez yaratmaq onlar üçün asan olmur. Bununla belə, yaxşı məzmun yaratmaq vaxt və səy tələb edir. Bir çox marketoloqlar vaxt və resurs baxımından zəifdir. 

ChatGPT və Jasper kimi süni intellekt proqramı partladı, çünki o, insanlara məzmun yaratmağa kömək edir: buna görə də onları generativ AI alətləri adlandırırlar! Bu, e-poçt, reklam nüsxəsi, açılış səhifələri, bloglar və ya məzmun marketinqiniz üçün lazım olan hər şey ola bilər. Siz həmçinin cəlbedici başlıqlar yaratmaq və məzmunu fərdiləşdirmək üçün AI yazı göstərişlərindən istifadə edə bilərsiniz.

Bu vasitələrdən istifadə vaxta və pula qənaət edir. Bununla belə, hər hansı məzmunu canlı yayımlamazdan əvvəl onun brendinizə uyğun olduğuna əmin olmaq üçün oxuyun. 

“Marketoloqların 44%-i məzmun istehsalı üçün süni intellektdən istifadə edib” AI Marketing Benchmark Report 2023
 

2. Müştəri xidməti və dəstəyi

Süni intellektlə idarə olunan chatbotlar bir müddətdir ki, müştərilərlə ünsiyyət qurur və onlara məlumat verirlər. İnsanlar sadə sorğulara ani cavab almaq və ya bir marka ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmaq istədikdə əvvəlcə chatbot-a müraciət edirlər. 

Bununla belə, müştərilərə gəldikdə AI daha böyük rol oynayır. O, məzmunu və mesajlaşmanı fərdiləşdirməklə, müştəri ehtiyaclarını qabaqlamaqla, satınalmanı asanlaşdırmaqla, sorğuları - narahatlıqları lazımi şöbəyə və ya agentə yönəltməklə müştəri təcrübəsini təkmilləşdirə bilər.

Marketinq liderlərinin 48%-i deyir ki, süni intellekt müştərilərin onlarla qarşılıqlı əlaqədə ən əhəmiyyətli fərqi yaradır
 

3. Müştərilərin seqmentasiyası

Müştərilərin seqmentasiyası və hədəflənməsi ən dəyərli müştərilərinizi müəyyən etməyə və onlara təsir etməyə kömək edir. Bununla belə, bunu əl ilə etmək vaxt aparan və baha başa gələn ola bilər.  

AI perspektivlərinizi və müştərilərinizi oxşar maraqları, ehtiyacları və ya davranışları olan insanların qruplarına və ya seqmentlərinə bölmək üçün alqoritmlərdən istifadə edə bilər. 

Daha sonra real vaxt rejimində uyğunlaşdırıla və tənzimlənə bilən müvafiq və fərdiləşdirilmiş mesajlaşma ilə bu seqmentlərlə əlaqə saxlaya və onları hədəfləyə bilərsiniz. Tövsiyə sistemləri müştəri seçimlərinə uyğun məhsullar, xidmətlər və ya təkliflər təklif edir, məhsullarınızı, xidmətlərinizi və ya müştəri təcrübənizi yaxşılaşdırmaq üçün müştəri rəylərini və rəylərini təhlil edə bilər.
 

4. SEO

Süni intellekt axtarış sisteminin optimallaşdırılması (SEO) sahəsində böyük potensiala malikdir. Google kimi axtarış motorları veb səhifələri sıralamaq üçün tarama və indeksləşdirən mürəkkəb alqoritmlərdən istifadə edir. İndi süni intellekt Axtarış Generativ Təcrübəsi (SGE) vasitəsilə axtarış dünyasını daha da dəyişən şəkildə bu proseslə daha da inteqrasiya olunur . 
Süni intellekt, meta teqlər və başlıqlar yaratmaqla yanaşı istifadəçi davranışını təhlil edərək açar söz tədqiqatını və məzmunun optimallaşdırılmasını avtomatlaşdıra və təkmilləşdirə bilər. Marketoloqlar bundan həmçinin proqnozlaşdırıcı SEO vasitəsilə SEO meyllərini, istifadəçi davranışını və alqoritm yeniləmələrini proqnozlaşdırmaq üçün istifadə edə bilərlər.  
Səsli və vizual axtarış insanlar üçün məlumat tapmaq üçün daha vacib üsullara çevrilir və AI hər ikisini optimallaşdırmağa kömək edə bilər.
 

5. Klik başına ödəniş reklamı (Pay-Per-Click)

Klik başına ödəmə (Pay Per Click) reklamı, kimsə reklamınızı kliklədikdə ödəniş etdiyiniz bir reklam formasıdır. Bir strategiya olaraq, PPC marketinqi vacibdir, çünki hədəflənmiş kampaniyalar vasitəsilə yeni müştərilər cəlb edə bilər, tez nəticələr əldə edə bilər və asanlıqla düzəldilə və optimallaşdırıla bilər. 

AI optimallaşdırmaqla PPC kampaniyalarınızı artırmaq üçün istifadə edilə bilər:
  • Açar söz tədqiqatı
  • Təklif və hədəfləmə
  • Reklam yaradılması
  • Reklamların planlaşdırılması və yerləşdirilməsi
  • Proqnoz analizi
Texnologiya inkişaf etməyə davam etdikcə, marketoloqlar PPC üçün yeni reklam formatları, hədəfləmə üsulları və ölçmə alətləri görə bilərlər. Buna görə də inkişafları izləmək və yeniliklərdən xəbərdar olmaq çox vacibdir.
 

6. Məlumatların analitikası

Müxtəlif kanallardan əldə edilən bu qədər çox məlumat ilə marketoloqlar tez-tez həddən artıq yüklənmiş hiss edə bilərlər. Bununla belə, süni intellekt böyük həcmdə məlumatları sürətlə emal edə bilir. Bu, tendensiyaları və davranışları proqnozlaşdırmaq üçün tarixi məlumatlardan istifadə etməklə yanaşı, marketoloqlara verilənlərdən anlayışlar əldə etməyə kömək edə bilər. 
Süni intellekt verilənlərdəki anomaliyaları aşkar etmək və nümunələri aşkar etmək üçün də istifadə edilə bilər. Süni intellekt və məlumatların təhlilinin birləşməsi hiper-fərdiləşdirməyə kömək edə bilər. Müştərilərinizi nə qədər yaxşı tanısanız, mesajlaşma və yanaşmanızda bir o qədər hədəflənmiş ola bilərsiniz. Pərakəndə satışda, məsələn, inventar idarə etmək və müştəri xidmətlərini optimallaşdırmaq üçün istifadə edilə bilər.

ChatGPT əla məlumat təhlili imkanlarına malikdir, xüsusən də onun Advanced Data Analysis (Təkmil Məlumat Təhlili) plaginindən istifadə edirsinizsə. Bu, sizə elektron cədvəli ChatGPT-yə ötürməyə imkan verir və o, cədvəlinizdəki məlumatların üstündəki dərin anlayışları ortaya çıxarmağa kömək edir.

Nəhayət, bu , daha yaxşı biznes fikirlərini sizin üçün işləyəcək şəkildə idarə etmək üçün məlumatların təhlilində AI texnologiyasından istifadə etməkdir.
 

7. E-poçt marketinqi

E-poçt marketinqi hər hansı bir marketinq strategiyasının mühüm hissəsidir, çünki o, perspektivləri çevirmək və müştəriləri cəlb etmək üçün effektiv bir yol olmağa davam edir. E-poçt marketinqinizdə AI alətlərindən istifadə vaxtınıza qənaət edə və performansınızı artıra bilər.

E-poçtlarda süni intellektdən istifadə etməklə siz:
  • E-poçt strategiyalarınızı necə optimallaşdıracağınızı müəyyən etmək üçün e-poçt performansını təhlil edin
  • İstifadəçi hərəkətləri ilə idarə olunan tetiklenen iş axınları yaradın
  • Kampaniya və iş axını təhlili aparın
  • Tamaşaçılarınız üçün hazırlanmış sənətkarlıq nüsxəsi
  • Məzmunu auditoriya seqmentlərinə uyğunlaşdırın 
  • Dinamik məzmunu aktivləşdirin
  • A/B testini həyata keçirin
Süni intellekt həmçinin e-poçt ünvanının və ya e-poçt siyahısının dəyərini müəyyən etmək üçün ölçüləri müqayisə edərək e-poçt siyahılarınızı düzəldə bilər. Siz həmçinin hər bir e-poçtun yaratdığı dəyəri izləyərək və tezliyi təhlil edərək e-poçt cədvəliniz haqqında məlumat əldə edə bilərsiniz.

Bilirdinizmi?  İstifadəçilərin 63%-i süni intellektlə e-poçt yaratma vasitələrinə etibar edir, lakin onların işini iki dəfə yoxlayır, 25%-i isə tam olaraq süni intellektlə yaradılan e-poçtlara etibar edir