Google Display reklamlarında ölçü-II hissə

Google Display reklamlarında ölçü-II hissə
  • 24 noyabr 2022, 00:00
  • 0000, 00:00

Google Display reklamlarında ölçü-II hissə

Bu dəfəki yazımız Google Display reklamlarında istifadə edilən ölçülər haqqındadır. Display reklamlarına həsr etdiyimiz ikinci yazıdır. Birinci hissəsini Google Display reklamları  haqqındakı bloqdan oxuya bilərsiniz. İndi isə ölçü məsələsindən danışırıq, ölçü Display reklamlarında əsasdır. Doğru olmayan ölçü təsdiq olunmayan reklam, itirilmiş vaxt deməkdir. Eyni zamanda banner reklamlarında optimal nəticə üçün bir neçə fərqli ölçüdə şəkillər tələb edilir. Biz də bunlar haqqında ətraflı bloq yazdıq.

300×250 
Google banner reklamları arasında ən çox istifadə edilən ölçülərdən biri budur. Bu ölçü orta ölçülü düzbucaqlı kimi də tanınır. Mətnə yerləşdirmək üçün uyğundur, xüsusən də məqalənin sonuna əlavə edilməsi daha yaxşı effekt verir.

336×280 
Böyük düzbucaqlı adlanan bu ölçü adətən mətnə yerləşdirilir. O, həmçinin banner reklamlarında da istifadə edilə bilər.

728×90 
Bu ölçü böyük banner (leaderboard) adlanır. Adətən yazının üstündə və ya forum saytlarının içərisində yerləşdirilir. SEM-lər tərəfindən bu ölçü tez-tez seçilir.

300×600 
Bu ölçüyə yarım səhifə də deyilir. Bu ölçü sayəsində özünüzü daha çox tanıda bilərsiniz. Əgər siz istifadəçi ilə daha tez qaynayıb-qarışmaq istəyirsinizsə, bu banner reklamlarını seçə bilərsiniz. Təsirli reklam ölçüləri istifadəçiləri cəlb edir.

320×100 
Böyük mobil banner kimi də istifadə edilə bilər. Tez-tez 320×50 və ya 320×250 reklam ölçüləri üçün alternativ kimi istifadə olunur. Onlar yalnız banner reklamları üçün uyğundur. Hündürlüyü iki dəfə artırdığı üçün bu formata tez-tez üstünlük verilir.

Animasiyalı banner

Animasiyalı bannerlərdən istifadə etmək istəyirsinizsə, yuxarıda qeyd olunan reklam ölçülərindən birini seçə bilərsiniz. Müştərilərin diqqətini daha tez cəlb etdiyi üçün bu reklamlara üstünlük verilir. Animasiyalı reklam yerləşdirərkən bəzi məqamlara diqqət etmək lazımdır:
 
  • Reklamın müddəti 30 saniyədən çox olmamalıdır;
  • Sonsuz dövrəli animasiya reklamları təsdiq edilmir;
  • Saniyədə 5 kadrdan çox olmaz;
  • Banner fayl formatları GIF və ya HTML5 olmalıdır.
  • Reklam davamlı spam reklamları kimi yanıb-sönməlidir.
  • Hər ölçü 150 KB-dən çox olmalı deyil.

HTML5  banner


HTML5 reklam bannerləri əslində SWF əvəzinə buraxılmış formatdır, yəni keçmişdə istifadə edilən flaş reklamlardır. Google bu reklam formatını çox sonra qəbul etdi. HTML5 reklam bannerləri mobil telefonda işləməyən və çox gec yüklənən ”Flash”ı əvəz etdi. HTML5-in flash plaginə ehtiyac olmadan işləməsi tətbiqin digər üstünlükləri arasındadır. HTML5 bannerin xüsusiyyətləri aşağıdakı kimi sıralana bilər:
 
  • HTML5 bannerləri üçün zip faylının ölçüsü 150 KB-dən az olmalıdır;
  • ZIP fayllarında 40-dan çox fayl olmamalıdır;
  • Reklamın bütün hissələri kliklənə bilməlidir.