Doğru anladınız, bu gün QR kodların marketinqdə oynadığı roldan yazırıq. İlk öncə öyrənək ki, QR kodlar nə işə yarayır? QR kodları internetdə hər hansı bir məlumatı yaradıcı və rahat şəkildə paylaşmağa imkan verən xüsusiyyətlərə malikdir.
Veb sayt QR Kodu
İstifadəçiləri veb saytınıza və ya xüsusi açılış səhifəsinə yönləndirən bir QR Kod növüdür. Bu QR Kodlar flayerlərdə, afişalarda, rəqəmsal lövhələrdə və xəbər bülletenlərində faydalı olur. İstifadəçilərin etməli olduğu yeganə şey QR kodunu skan etməkdir. Bundan sonra onlar bir neçə saniyə ərzində vebsaytınıza baxa bilərlər. Əgər hələ də təqdim edəcəyiniz bir veb saytınız yoxdursa, sizi tam olaraq veb sayt yarat linkinin üzərinə klik etməyə dəvət edirik. Mütləq bəyənəcəksiniz !
Marketinqdə QR kodları: qısa tarix
QR (Quick Response) kodları istehsal zamanı nəqliyyat vasitələrini izləmək məqsədi ilə 1994-cü ildə Denso Wave adlı Yapon avtomobil şirkəti tərəfindən icad edilmişdir. Onların fərqli dizaynı Go stolüstü oyunundakı ağ-qara parçalardan ilhamlanıb.
Hər bir QR kodunda kvadratlar və ağ boşluq ("sakit zona" kimi tanınır) nümunəsi unikaldır, ona görə də onu bir onlayn məlumat parçasına bağlamaq olar. Kodlar həmçinin bütün istiqamətlərdən oxuna bilər, yəni istifadəçi öz smartfonundan istifadə edərək onu tez bir zamanda skan edə və saniyələr ərzində nəzərdə tutulan veb səhifəyə enə bilər.
Məsələn, bir restoran öz menyusunun URL-ni QR koduna çevirə bilər. Müştəri kodu skan etdikdə, onu birbaşa menyu səhifəsinə yönəldə bilər.
QR kod marketinqinin nümunələri
1. Adidas: coğrafi yeri olan QR kodları
Adidas Pulseboost HD seriyasını təqdim edərkən, idman ayaqqabısının dilinə QR kodu əlavə etdi. İstifadəçilər kodu skan etdikdə, onları cari yerləri əsasında musiqi ehtiva edən Spotify çalğı siyahısına aparır. Adidas, müxtəlif böyük şəhərlər üçün bir sıra çalğı siyahıları hazırlamaq üçün Spotify ilə əməkdaşlıq etdi və o vaxtdan bəri köynəklərə və kapüşonlara QR kodları əlavə etmək üçün tərəfdaşlığı genişləndirdi. Playlistlərin çeşidi də artmaqda davam edir. Coğrafi məkan məlumatlarının əlavə edilməsi göstərir ki, QR kodları digər məlumatlar ilə birləşdirildikdə, onlar istifadəçiləri daha çox fərdiləşdirilmiş məzmuna yönəldə bilər.
Adidas kampaniyası niyə işləyir?
Bu, istifadəçinin anlıq ehtiyaclarını nəzərə alır. İşdən kənarda olduğunuz zaman, düzgün playlist tapmaq üçün proqramda vərəqləmək çətindir. Bu QR kodu ilə istifadəçi birbaşa öz şəhərindən ən yaxşı musiqi seçimini əldə edə bilir. Bu, Adidas üçün də əladır, çünki Spotify tərəfdaşlığı vasitəsilə müştəri münasibətlərini gücləndirir.
2. Louis Vuitton: Yaradıcı QR Əməkdaşlıq
Louis Vuitton, rəssamın fərqli üslubunda bir sıra fərdi QR kodları yaratmaq üçün Takashi Murakami ilə əməkdaşlıq etdi. Yaponiyada həyata keçirilən kampaniya müştəriləri kodu skan etməyə, Murakami və Louis Vuitton tərəfindən birgə hazırlanmış yeni çanta çeşidinə baş çəkməyə dəvət etdi.
Kampaniya niyə işləyir?
O, QR kodunun tanınmış (və estetik cəhətdən olduqca köhnə) formatını götürür və onu tamamilə yeni bir şəkildə həyata keçirir. Murakami dizaynları dərhal tanınır, lakin bu kontekstdə onlar gözlənilməz olur. Dizayn həm də yeni çanta əməkdaşlığı ilə səliqəli şəkildə bağlıdır, ona görə də istifadəçilər Louis Vuitton saytına gəldikdə nə gözləyəcəkləri barədə yaxşı təsəvvürə malik olacaqlar.
3. Lacoste: Televiziya və Elektron ticarətin əlaqələndirilməsi
QR kodları istifadəçilərə məhsul istəməkdən ona sahib olmaq üçün səy göstərmədən sıçrayış etməyə imkan verir. Lacoste bu potensialı artıq 2019-cu ildə, həmin il Fransa Açıq tennis turniri zamanı reklamlarına QR kodu əlavə etməklə başa düşdü. Şirkət tamaşaçıların oyunçuların üslublarını təkrarlamaq istəyəcəkləri ümidi ilə oyunçu sponsorluğuna böyük sərmayə qoyur. Bu nümunədə Lacoste, QR kodunu Novak Cokoviçin yanında yerləşdirir, beləliklə istifadəçiləri ekrandakını skan etməyə və alış-veriş etməyə dəvət edir.
Lacoste kampaniyası niyə işləyir?
Bu QR kodu potensial olaraq yüksək alış niyyəti anında istifadəçiyə çatır. Onun aydın təlimatları var və kod satın alma yolunu asanlaşdırır. Lacoste, QR kodlarının oflayn və onlayn dünyaları çox effektiv şəkildə birləşdirə biləcəyini tapdı.
4. DIESEL: Doğrulama üçün Skan edin
Moda markası DIESEL üçün saxta cins şalvar böyük problemdir. Tez-tez aşkar edir ki, bazar öz məhsullarının saxta versiyaları ilə doldurur, markanın dəyərini və nüfuzunu aşağı salırlar. QR kodları bu problemin zərif həllini təmin edir. DIESEL cins şalvarına QR kodları əlavə edərək istifadəçini məhsulun mənbəyinin təsdiqlənmiş qeydinə aparır. Bu, etibarlılığın göstəricisidir və hər bir cütün özünəməxsus kodu var, ona görə də onları kopyalamaq mümkün deyil. Saxta cins şalvar problem olaraq qalır, lakin saxta versiyalar artıq əsl olduğunu iddia edə bilməz.
DİZEL kampaniyası niyə işləyir?
DIESEL markasının dəyərini qorumaq üçün QR kodlarından istifadə edir. O, hər bir məhsulun qeydlərini saxlayır və QR kodu bu məlumatlara daxil olmaq üçün bir qapı rolunu oynayır. Bununla belə, kod həm də hər kəsin skan edə biləcəyi orijinallığın zahiri göstəricisidir.
QR kodlarının marketinq üçün istifadəsinin faydaları
Bu nümunələrdən göründüyü kimi, QR kodları ilkin düşündüyündən daha çox marketinq potensialı təklif edir. Onlar ucuzdur, hər yerdə mövcuddur və çox yaradıcı şəkildə istifadə edilə bilər. Sizdə məhsullarınızı QR kodla reklam edə bilərsiniz. Bunun üçün bizə müraciət etməyiniz kifayətdir. Bu gün onsuzda brendlər marketinq kampaniyalarında QR kodlarından istifadə edirlər, ona görə də bizə müraciət edərək brendinin bir addım önə keçməyinə kömək edə bilərsən.
Vebsaytları unutmuruq. Hazırladığımız portfolio vebsaytlarımıza klik edərək daxil ola bilərsiniz.