SEM və SEO nə ilə fərqlənir?

SEM və SEO nə ilə fərqlənir?
  • 17 oktyabr, 11:50
  • 0000, 00:00

SEM və SEO nə ilə fərqlənir?

Onlayn dünyada diqqəti cəlb etmək mütləqdir. Təsəvvür edin ki, SEO (Search Engine Optimization) və SEM (Search Engine Marketing) məhz bunu reallaşdıran 2 gücdür. Biz təkcə texniki tərəfdən danışmırıq. Biznesinizi rəqəmsal xəritəyə yönləndirən tərəfdən danışırıq. Erasoft MMC olaraq 13 ildir ki, həm SEO , həm də SEM sahəsində işlər görürük. 

Gəlin, birlikdə hər iki məzmunu hissələrə ayıraq. 

 
 1. SEM və SEO haqqında ayrı məzmun

Axtarış Motorunun Optimizasiyası (SEO):

SEO, axtarış motoru nəticələrində daha yüksək yer tutmaq üçün veb saytınızı optimallaşdırmaqdır. Bura açar sözlərin optimallaşdırılmasından, saytın istifadəçi təcrübəsinin yaxşılaşdırılmasına qədər müxtəlif strategiyalar daxildir. Məqsəd görmə qabiliyyətini artırmaq və ödənişsiz trafiki cəlb etməkdir.

 

Axtarış Motoru Marketinqi (SEM):

SEM, axtarış motoru nəticələri səhifələrində (SERPs) görünməni artırmaq üçün ödənişli reklamı əhatə edir. Bura klik başına ödəmə (PPC) reklamı kimi strategiyalar daxildir ki, burada reklam verənlər hər dəfə reklamlarına kliklənəndə haqq ödəyirlər. SEM axtarış nəticələrinin yuxarısında görünmək üçün daha sürətli və daha idarə olunan üsul təklif edir.

 

2. SEM və SEO-nun birlikdə istifadəsinin faydaları

Hərtərəfli görünüş:

SEM və SEO-nu birləşdirərək həm ödənişsiz, həm də ödənişli axtarış kanallarını əhatə edirsiniz. Bu o deməkdir ki, veb saytınızın daha geniş auditoriya tərəfindən görülmək şansı daha yüksəkdir. Ödənişsiz reytinqləriniz yuxarıda olmasa belə, ödənişli reklamlarınız hələ də diqqət mərkəzində görünə bilər.
 

SEM ilə daha sürətli nəticələr:

SEO uzunmüddətli strategiya olsa da, SEM daha sürətli nəticələr verə bilər. Bu, yeni veb-saytlar və ya SEO səylərini gözləyərkən dərhal görünmək istəyən müəssisələr üçün xüsusilə faydalıdır.

 

3. Niyə şirkətlər SEM və SEO-dan istifadə etməlidirlər?

Təkmil (tam) görünmə:

Müasir rəqəmsal mühitdə onlayn görünmək çox vacibdir. SEM və SEO şirkətlərə potensial müştərilər aktiv şəkildə məhsul və ya xidmətlər axtararkən axtarış nəticələrində görünməyə kömək edir.


Rəqabət üstünlüyü:

Həm SEM, həm də SEO-dan istifadə etmək rəqabət üstünlüyü təmin edir. Söhbət təkcə birinci səhifədə olmaqdan getmir - istər ödənişli, istərsə də ödənişsiz  reklamlar vasitəsilə üstünlük təşkil edən axtarış nəticələri də daxil olmaqla.


Müxtəlif izləyici hədəfləri:

SEM demoqrafik, maraqlar və axtarış davranışı əsasında dəqiq hədəfləməyə imkan verir. SEO isə üzvi axtarış nəticələrinə etibar edən istifadəçilər arasında görünürlük təmin edir. Birlikdə onlar geniş potensial müştəriləri əhatə edir.

 

İnnovasiyanın təcrübə ilə qovuşduğu "Erasoft”  illərdir ki, bu rəqəmsal hekayəni yaradır. Veb və mobil inkişaf, eləcə də rəqəmsal marketinq sahəsində ön sıralarda olmağa davam edirik. Onlayn mövcudluğunuzu yüksəltmək üçün bacarıqlarımızdan niyədə istifadə etməyəsiniz. Yalnız bir addım öndə qalmaq üçün deyil, həm də daim inkişaf edən bazarda liderlik etmək üçün bizimlə mütləq tərəfdaş olmalısınız.